Z novim sistemom ePod za sledenje dostav zmanjšujemo tudi ogljični odtis
V Kemofarmaciji zagotavljamo storitve transporta z usposobljeno in zanesljivo ekipo voznikov in v skladu z najnovejšimi zahtevami dobre distribucijske prakse.
Nedavno smo uvedli sistem sledenja dostav naročenega blaga kupcem. S to rešitvijo Kemofarmacija nadaljuje pot v digitalizacijo poslovanja in zagotavljanja še bolj kakovostnih storitev.
Sodobni digitalizirani sistem omogoča natančno in ažurno sledenje naročenega blaga na nivoju posameznega transportnega nosilca (sivi zabojček, karton) in nadzor nad vozili. Dostava blaga kupcem je organizirana po dostavnih progah, ki so določene na podlagi dogovorjenega urnika naročanja.
Vsaka proga ima določen čas odpreme in seznam kupcev v točno določenem zaporedju, po katerem voznik blago oddaja. Voznik, zadolžen za določeno dostavno progo, mora ob vsakem prevzemu in oddaji blaga prebrati črtno kodo s transportnega nosilca. Na ta način je zagotovljeno sprotno in enostavno štetje prevzetih in oddanih transportnih nosilcev ter spremljanje statusa in lokacije pošiljke.
Ti podatki so vedno na voljo za nadzor, upravljanje in analize ter kot pomoč pri raziskovanju izrednih dogodkov. Vsi podatki se zbirajo avtomatsko.
Celoten proces od prevzema blaga v skladišču do predaje prejemniku poteka brezpapirno. Zaradi ukinitve papirnih dokumentov se močno zmanjša strošek operative in pohitri proces. Obenem je to en korak več na poti zmanjševanja našega ogljičnega odtisa.
Uspešno digitalizirano upravljanje dostav blaga kupcem je možno le, če so naročila kupcev oddana kupcev pravočasno, če jih prodajna ekipa pravočasno obdela in pošlje v skladiščni sistem in če oddelek priprave blaga naročila pripravi do predvidenega časa odpreme posamezne proge. Zato je sodelovanje vseh deležnikov ključno.
S sodelovanjem in povezovanjem bo naše delovanje bolj učinkovitost, transparentno in trajnostno.